2011. november 5., szombat

Ismét játék !!! - Ponovo igra !!!

Új játékot indítok!Továbbra is azt kérném tőletek,hogy lájkoljátok(tetszikeljétek) a facebookos SISWORK  oldalamat valamint ezúttal azok a nevek is bekerülnek a kisorsolandók közé, akik feliratkoznak a blogomra rendszeres olvasónak.Az előző játék nyertesén kívül a többiek játékban maradnak.A sorsolást december 13-án lesz Luca napján és természetesen Luca lányom húzza ki a nyertes nevét a kosárból.A nyeremény ez a 40cm-es maci.Sok szerencsét mindenkinek!!!
Ova meca je nagrada u novoj igri koja kreće danas i traje do 13og decembra.I dalje  treba da lajkujete SISWORK  stranu na facebooku ili da se prijavite na blogu kao stalni čitalac.Osim dobitnice prve igre svi ste ostali u  igri. Želim vam puno sreće!!!

7 megjegyzés:

  1. Végre sikerült feliratkoznom!
    A játékodra jövök, teszem a képet és a linket a blogomba!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    FBn Izabella Gercuj néven lájkoltam az oldalt. (:
    Nagyon gyönyörű ez a maci, s bár én is nagy maci rajongó vagyok, a keresztlányom azt hiszem, nálam is jobban örülne ennek a szépségnek. (:
    Nálam is épp játék van, ha gondolod nézz be, szeretettel várlak: http://vaniliamamor.blogspot.com/2011/11/isa-blogszulinapi-jateka-isas-giveaway.html
    Isa

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én is ringbe szállok ezért a szépséges maciért!A pici unokám biztosan nagyon örülne neki!Kiteszem a játékodat a blogomba.
    A facebookon Hné Kata néven lájkolom az oldaladat.

    VálaszTörlés
  4. Követve, lájkolva és megosztva. Testszik a maci.

    VálaszTörlés
  5. Követőd lettem...facebookon nem vagyok rajta:(
    Helyes kis maci:)))

    VálaszTörlés
  6. én is jövök játszani!
    itt rendszeres olvasód vagyok!
    facebookon Szabó Éva néven futok.
    minden jót
    Éva

    VálaszTörlés